FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN I INLÄGGET LÄNGRE NER!!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
fråga fråga fråga fråga fråga!!!

nu ska ni få några bilder från i sommar , de är lite blandade , men jag har fört
över från mobilen , ni kommer också få se hur jag sminkar mej till vardags =)

då börjar vi (:

 
 
 
 
 
 

å nu kommer bilde rjag har tagit NYSSNYSS NYSS!!
allvarligt , ahha jag ser lite droogad ut menmen(:
komihåg att den första bilden jag lägger upp togjag för typ 20 minuter sen :)
så nu får ni dagens outfit och facelook =)

 
daagens :)
och nu kommer sminkningen :)
 allt du behöver:

en bra mascara

en bra kajal

ljusa färger att täcka finnar med tp.

nu börjar jag (a'

börja med att sätta den mellanbruna ögonskuggan
över hela ögonlocket

tp sådär
så de blir liite ljusare

sätt på kajalen, INTE inne i ögat utan ovanpå
ögonfransarna där nere men bara halva ögat längst ut

sådär , de ska bli ganska svart

sen tar du(om du har) den vita delen
av mascaran och sätter på.

sen sätter du på den svarta , den kan du sätta så mke du vill ha av.



ganska mörk bild men klart :)
 
hoppas ni tyckte om de (:

nu ska jag till brännans lekpark !
kom dit och säg hej om ni vill :)
och GLÖM INTE ATT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN!!!

↓ fråga !! pussN




Kommentarer
Postat av: Anonym

ojsan har du tagit åt dig att städa ser man på..

SYRRAN

2010-08-19 @ 21:09:00
URL: http://stordicke.blogg.se/
Postat av: MajaHorse - MittLiv Som HästSkötare

Asså jag vill att du ska fråga mig innan du tr bilder av mig!

2010-08-19 @ 21:49:12
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0