jjjjenkan♥

asså det går inte att beskriva den här tjejen med ord , men
jag ska försöka!
vi har inte ens känt varandra i ett helt år än men de
känns fan som en evighet!
jag vet inte hur jag ska beskriva dej!?
du är där i alla lägen, svåra roliga och defenitivt när jag behöver dej
som mest!
jag har det väldigt svårt just nu , men du finns för mig och tröstar mej
och säger : skit i allt gumman , kom hit och va me mej så glömmer du allt
och kommer på nya tankar..
ungefär så.
asså jag är så himla glad och tacksam för att jag träffade dej
för om inte du funnits för mej nu vem hade annars de?
de är klart man ställer upp för en kompis, men man
kan inte tvinga den att förstå i vilket läge man sitter.
men du förstår.
du fattar vad som händer och vad som sker i min omgivning !
på ett ända år har vi redan varit med om så mke som jag skulle
vara med om på 5 år med någon annan!
du är som jag sa obeskrivlig , men jag hoppas du har förstått hur
mycket du nu betyder för mej.
jag kommer säga fler gånger att jag älskar dej
och det gör jag verkligen.
man säger itne det till vem som helst , utan
till dom man litar på , dom som står en närmast.
och du är ju trots allt min syster♥









yes , you are the best!














 
om du har älskat någon nån gång ,
Då vet du hur jag känner !


Kommentarer
Postat av: jennifer<3

ffan va fint , jag börjar nästan gråta <3

jag älskar du!

då,här,där och nu...<3

2010-08-17 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0