Nu kommer bilder från branden :'(

ja sa ju att farmors hus har brunne ner och nu har jag
vare där å fota...
vi hitta massa saker!
hon hadeju kvar alla möbler å allt , men som tur i oturen var
ju att hon själv inte var där ♥
nu kommer bilderna;


asså fyfan , tänk! huset hade två våningar och nu är
allt lixom bah borta .. :(


här va ingången...

innan var det knallgrönt gräs där , nu är
det svart aska överallt! :(

från sidan ,

ett element , de låt flera st där

en frysbox... SOM STOG PÅ ÖVERVÅNINGEN !!!

en till frysbox som hon hade glass i :(

vattenledningnarna ligger tvärs å kors över hela högen

baksidan , här va tvrummet

haha , tvättmaskinen funkar nog inte som den ska längre...

-

ugnen, asså de va skitstort kök :(

tegel :(

där stod farmors säng :(

sjuk bild men fatta...
farmor bode typ ba där i ett år knappt.
men före de bodde solveig och lennart
där och dom har lixom bott där hela mitt liv,
de var som mitt och madickens andra hem,
vi sprang dit varje dag på morgonen och dom
bjöd på saft å bullar.
vi fick alltid nått när vi kom dit!
asså guuud
ja har sovit där måååååånga gånger och ååh!
nu är allt bah borta :(:(:(:(:(:(

-------------------------------------------------------------

nog me de,
FORTSÄTT FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN!!

http://kanskenicko.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment

om ni frågar nu så frågar jag när ni har på eran
blogg!
nästa gång ja kollar så ska de vara minst fem till som har komenterat och frågat,
kom ihåg , ja svarar på allt , hur sjukt som helst!

pussN

Kommentarer
Postat av: MajaHorse - MittLiv Som HästSkötare

ja jag vet.

Men det är JAG som har tagit bilden. Du vill ju inte att olk ska ta dina bilder!

2010-08-20 @ 14:27:16
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0