JENNIFER<3

Ååh , älskling <3
du är ju typ den ända som komenterar påmin blogg♥

Åså idag när jag prata me dej i tellen på rasten skulle du spela pingis
så du bah: pusspuss älskardej hejdå !

naaaaaaaaaaaaaawwww,
du är så gullie älskling (L)


saknar dig nu asså,
träffar dig till helgen och jag har
typ väntat nu i en månad !

äntligen <3

nu ska jag vara lite social och kanske göra mat (A)
vet inte riktigt , ring mig ? 0767962771 <


snyyyyyyyyyyyyggggg  assåeeeeewe

peace&Love/kanskenicko | fasst bah kanske*



Kommentarer
Postat av: jennifer:D

ååh älskling men jah älskar dejj juh <3333333333333333

hahah och du bah jah saknar dejj som tusan ..

då sa jah att jah saknar dejj som miljonen :d(L)

och de är sant .. kommer nt lämna dejj för nånting<333333333333

haha bilden va jätte fin söötnowws:D

2010-02-25 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0