Vem kan det vara ? ;P

Anonym om Svar på kommentarer!:

nickolina nilsson är coooool;D<3


Svar: Thihi man tackar =)
Jag tror jag har några tankar om vem
det kan vara ... :)


Annars;

Idag har jag typ sovit bort hela dagen... ajaj!
Inte bra , måste vända på dygnet nu...
Har typ vare uppe till 3-4 varje kväll den
senaste tiden:/
Men just nu sitter jag och min älskade
storasyster och sjunger singstar ,
det går ju... ja , sådär :]
Thihi ....
Nu håller emma på sjunga Everybody
Hurts och jag har nyss sjunge den och det gick
väll sådär för att vara typ andra gången..
Men den låten är så himla bra alltså!
Vi har bara en mick för den andra har typ
fått canser?
Den gav bara upp mitt i allt :$
Ajja , nu ska jag kolla när emma sjunger ,
nu sjunger hon den här... i feel it in my fingers(?)
Visst är jag bra på att hålla er uppdaterade:]

Tänke också länka mina vardagsbloggar =)
Så ni får tacka mej för att jag länkar er !
haha ;

www.ehoo.blogg.se <3
www.jjjjenkan.blogg.se <3
www.thyraolinnea.blogg.se <3
www.lilldicke.blogg.se <3

typ dom,

Peace&Love/kanskenicko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0