falkträsket & mobackenbadet

^^

båda dom ställena har typ stängt igen , enligt alina...
f*n

det är typ dom bästa ställena och typ dom närmaste också !
åååh,  vart ska man då fara och bada när det är typ 100 grader utee ;o
några förslag?


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'.'

ÄR DET NÅGON SOM HAR SETT ECLIPSE SOM KAN ÖVERTYGA MEJ OM ATT JAG
MÅSTE SE DEN?
KOMENTERA OM NI TYCKER ATT JAG SKA SE DEN..... :]

i komentaren kan ni också skriva hur många poäng den får av DEJ ! 1 -10


PUSPSUSPUSPUSUPPUSPUSPUSUPSPSUPSUPSUSPUS :]


en bild lollo gjorde för en stund sen :]

Kommentarer
Postat av: jjjennifer <3

JAAA DU MST SE DEN , OCH VETU , NU ÄR JACOB MER MED I FILMEN OCH HAN GÅR NÄSTAN ALLTID UTAN TRÖJJAAA ;)<3

OCH DEN ÄR ROLIG OCKSÅ :)<3

1000000 får den av mejj :p<3 alla som har sett den här i luleå tkr att den är skita bra :D(Y)<3

2010-07-06 @ 20:38:07
Postat av: Anonym

öhh?

dom baden har inte stängt igen? jag badade ju på mobacken tidigare i veckan?:S :]

2010-07-09 @ 15:51:52
Postat av: Anonym

asså jag såg men jag vet inte om den var bäst...

SKOJA BA! den var då lugnt bättre än dom första. du måste se den fast det är inte samma som spelar victoria... men ändå bääst. jag ger den 9 1/2 :) <3 se den! hare bra / tjejen bajjen

2010-07-19 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0