Grease - You are the one that i want

Nu håller jag och Madicken på att träna till småstjärnorna ...
Det går ganska bra , vi kan dansen utan till nu :)
Jag hoppas att ni kommer och tittar på oss på fredag klockan 11.
Haha , jag kommer skämma ut mej för att jag ska vara kille xD
igentligen skulle dicke vara de men hon balla ur ;)

OM OM OM!!!
vi går till final är den klockan 12 på lördagen ,
och varje år är det någon kändis som sitter i jurryn.
förra året var det laila bagge :)

har typ inge mer å säga , de var bah lite info om småstjärnorna ;D
ska försöka hitta två bilder på hur vi kommer se ut , ungefär :)


ohaha ,

PUSPUSUSPUSPPSUPUSPUSPSUPSUPSUSU

Kommentarer
Postat av: -

de är bara pinsamt när du snor från andra

2010-07-07 @ 18:35:00
Postat av: Lovisa:d<3

hahah jag ska fara och filma!!!!:D<3<3<3

sen blire ute på you tube;)

2010-07-07 @ 20:36:03
Postat av: jjjennifer ,

va fina ni äer :)<3

2010-07-07 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0