Helnöjd med en fjärdeplats , massa karuseller och nya brills (:

Jag och madicken kom fyra idag ,
jag är faktiskt nöjd, för det viktigaste är inte alltid
att vinna , utan att ha kul :)
nu ska jag berätta hur min dag varit;

först for vi till småstjärnorna , och uptredde som nummer fyra.
Sen gick vi och åt på frasses , eftersom vi fick en gratisbiljett av patrik,
han som håller i det.
Sen efter vi ätit gick vi runt och kollade och therese saga madicken och mattias
åkte star dancer på tivolit.
jag ballade inte ur :/
och efter det var klockan faktiskt halv tre , så vi var tvugna att gå tillbaka till senen.
(vi stog i kö till maten ca 45 minuter)
då kom andreas jonsson in med resultatet och då hade
dom bestämt att elsa och cecilia kom trea ,
sen en kille (kommer inte ihåg namnet) som sjöng manboy tvåa
och smilla , en tjej , som sjöng vertigo, vann.
Om jag ska vara riktigt ärlig tycker jag inte att hon var värdig vinnare ;s
menmen,
det är inte jag som bestämmer:)
sen fick vi priser och sen gick jag på toan och tvättade håret i handfatet xD
aha, tror ni jag vill gå runt som en kille på tivolit ;S

OCH DE BÄSTA!!

mattias köpte NYA BRILLOR åt meeej
ååh jag är så glad ,dom är assnygga :D
kan se om jag hittar en bild sen ,
men sen åkte vi mer karuseller , vi fick ett åkband var med tio biljetter ,
helt sjukt
dom kostade fan 500 kronor ;O
aja
sen har vi nyss komme hem ,
nu sitter jag och har nyduschat och det känns skönt att fått bort allt äckel från håret,
asså jag hade fan skokräm i hela mitt hår xD

nu vet jag inte vad jag ska göra , jo
ska se en film om en stund , och ikväll spenderar jag kvällen med saga madicken och therese ,
mamma ska på festivalen så vi sover över här :)

juste bilden,


mina nya shutter shades :)

hare , pussen

Kommentarer
Postat av: Alina

gud så fina dom är<3

2010-07-10 @ 20:49:05
URL: http://ww.aalinaa.blogg.se/
Postat av: Alina

synd att du och Madicken kom 1:a..:(

2010-07-10 @ 20:49:44
URL: http://ww.aalinaa.blogg.se/
Postat av: jjjennnifer<3

ni skulle säkert ha vunnit :)<3



snyggggggaaa;*

2010-07-11 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0