Om två timmar och tio minuter...

Så är finalen i full gång..
Just nu håller vi på göra oss klara ,
efter alla har upträtt så är klockan ca 1 , och man får inte
veta vem som finner för än klockan fem över tre !!!
Mellan där ska andreas jonsson sjunga , men jag ska gå och äta
på frasses för att jag hinner inte äta något nu , PLUS att vi får en gratis
biljett där :)

Asså om ni har fattat rättså:

Igår var det 22 tävlande , bara 6 st gick vidare till final.
Idag kommer dom i jurryn att bestämma en etta ,
en två och en trea , resten blir fyror :)

jag tror redan jag vet vem somkommer vinna ,
vill ni veta ? :)

okej , jag säger:

Elsa och Cecilia,  dom kör låten telephone , med lady
gaga och beyonce , haha dom var ASIGT BRA :O

amen, måste fixa mej nu , tjatja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0