Asså är det så jävla svårt att skilja på fjortis och människa?!

Jag blir så himla störd på att folk bara klagar och säger att folk är fjortisar , SOM INTE ÄR DE !?
Jag läser en blogg , http://sofiaesirvio.blogg.se , vet inte om jag får länka menmen
och det är som att efter varje inlägg med en bild på sej själv i inte får vara ifred!?
Åååååhhhhhhhhhhhhhh............
blir så arg!
asså sofia , hur orkar du med alla som skriver sådär?
jag skulle bli galen!?
du kan ju kolla med ipnummer vem de är osv.... om du vill!
men jag kollar på din blogg typ varje dag , och jag tycker inte alls
att du är fjortis?
du är jättesöt och ser skitsnäll ut !
den som säger att hon är fjortis vet inte hur en fjortis ser
ut !

DEHÄR ↓ är en fjortis!



INTE DEHÄR !?



TITTA SÅ SÖT HON ÄR , HON ÄR FAN INTE FJORTIS !!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

tack , gullig du är :)<3

2010-06-30 @ 17:31:17
URL: http://sofiaesirvio.blogg.se/
Postat av: elias :]

haha söt

2010-07-06 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0