careface?

omg , jag bryr mej såå mke om att du tror jag tage de från ella?
och jag känner flera pers som skriver så men vill inte länka till deras
bloggar eftersom du är inte nog mogen att läsa dom om du ändå
är anonym :)

har sutte här och kollat på mina komentarer och sökt ip-nummer ,
har fått reda på några , :D
men kul att ni komenterar , inklusive dej oliver ;)

aja

orkar inte skriva mer nu , skriver senare ,

JENNIFER & AMANDA; OBS!!!!!

NÄR NI SER DEHÄR , RING PÅ 0768341435
JAG MÅSTE PRATA MED NÅN AV ER ,
HAR
VÄÄÄLDIGT TRÅKIGT :((((((


bildbrist

och bara till dej anonym:

PUSPSPUSUPSPUUPSUPSUPSUPPUSUPSUPSUPSUPUPSUPS




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror itnedu vet fler? säg någon då?:)

2010-06-27 @ 13:13:12
Postat av: Anonym

haha finns det inga fler? :)):)::)

2010-07-01 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0