Du är helt ärligt världens bästa kompis , alla borde ha en vän som du !








jag vill bara säga att jag älskar dig bästa vän.
Sen 2008 har du varit den jag alltid ringt till
om jag inte har något att göra ,
du är den som jag;
varit på bio med
åkt slalom med
badat med
sjungit med
skrattat med
bråkat med
 ja nästa allt har jag gjort med dej , på bara två år!
om inte jga hade hamntat med dej i sexan hade jag bytt direkt,
om inte du hade fått byta till vandring skulle jag ha skolkat
och om,
OM du skulle flytta till en annan stad ,
då skulle jag följa med dej !
för jag klarar mej helt enkelt inte utan dej ,
linnea nilsson , du är
och kommer ALLTID att vara min bästa kompis ♥


säg tillom jag ska ta bort bilderna...
men bara så du vet har maja sjödin dom också...
tycker bara att du var så fin där , och det riktigt lyser vänskap om oss !

Kommentarer
Postat av: jennifer!

fint inlägg ,!



ska ni vara med i PSG elr inte ! <3

2010-06-29 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0