Grattis Emma Till Studenten <3

hejsan,

idag har vääärldens bästa storasyster tagit
studenten, jag tog ledigt från skolan eftersom jag ville
se när hon gick ut,
och sista dagen i veckan, fasst första för mig
var jag också hemma...
har inte varit på skolan sen i torsdags FÖRRA VECKAN!?
har haft 40 graders feber typ varje dag och satans ont i huvet..
det var som bara idag jag är bättre men eftersom
studenten slutade ca klockan 12 så kändes de inte så värt att fara
på skolan till kl 2 ?
Så då laddar vi för sista veckan nudå...
Har ju ganska mke saker i veckan , ni kan få se:

Måndag: sovmorgon , inget spec
Tisdag: Vitbergsbadet med 6-7:orna
Onsdag: Vandring med några i klassen (elevens val) vi ska gå 3 mil och tälta, kul.
Torsdag: Vandring hem , jobbigt -.-
Fredag: sista skoldagen & skolavslutning.

Om jag ska säga det ärligt känns det förjävla skönt å äntligen så ut sexan.
menmen
sjuan kommer så som åttan & nian :/

men nu ska jag fortsätta se på en film här i soffan , är hos min storebror i stan.
Det känns så konstigt att han redan flyttat hemifrån :]

men ni får hare gött och till dom som redan fått sommarlov,

fyfan för er xD AHHA



INGEN MER SKOLA I HELA SITT LIIIIIV ;O;O;O


Kommentarer
Postat av: F A N N Y

Var gärna med och gissa i min blogg!http://fannyfotar.blogg.se/2010/june/hmm.html#comment



Hare så bra:)

2010-06-13 @ 01:40:44
URL: http://fannyfotar.blogg.se/
Postat av: F A N N Y

ville du ha en header av mig eller nåt?(A)<3

2010-06-13 @ 01:41:26
URL: http://fannyfotar.blogg.se/
Postat av: jennifer!

lyllo emma :D:D

samma för robiiin , asså jag vill också slippa skola -.- :D<3



illyyy nickoliina ;*

2010-06-13 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0