jag vet att du är avis.....

... på att jag har sovmorgon till 20 över 9 imorgon ;)
jusst nu sitter jag och mamma med varsin bärbar i famnen och ser på
the prince and me 2 .
asså prinsen & jag.
den är sjukt bra , har ettan hemma , är första gången jag ser tvåan men den
var inte dålig i allafall :)
på bordet står det en skål med godis och en flaska 7 up.
jag har typ redan äte mej mätt xd
de är de som är dåligtmed godis. blir typ mätt dirrekt -,-
nu ska jag kolla olikabloggar.
kan skriva dom jag kollar på varje ggn jag är in på datorn , ska försöka i ordning också:)

1. www.jjjjenkan.blogg.se
2. www.ehoo.blogg.se
3. www.amandakaati.blogg.se
4. www.linneakaati.blogg.se
5. www.fannyfotar.blogg.se
6. www.moaegholt.blogg.se
7. www.busiiigt.blogg.se
8. www.aalinaa.blogg.se
9. www.sofiaesirvio.blogg.se
10. www.kissies.se
11. www.dessies.se
12. www.fokis.se

haha tep sådär ;)
nu ska jag se , reklamen äräntligen slut :)
skriver mer sen , i pausen !

puss&kram/nni<3


bildbrist

Kommentarer
Postat av: amanda

haha <3 saknar dig gumman :)

2010-06-14 @ 16:56:35
URL: http://amandakaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0