ny header , by kanskenicko ;]

shululullululuulu :)

idag ska jag typ fara ut med båten till selet.
det är typ ett berg av sand mitt i vattnet!
de är asvarmt dära och hur långgrundt som helst !
man akn typ gå över till andra sidan xD
fast de är assvårt att ta sej upp där ;D

har inte mke mer åsäga.
ingenting annat än att
jag längtar till;

♦ träffa amanda
♦ träffa jennifer
♦ stadsfesten
♦ överkalixmarknaden
♦ storsanden
♦ bäcken

och en sak till som typ bara tre av mina bästa vänner vet om :)
kan inte skriva de här i bloggen... :]

men iaf , säg hej om du träffar mej nån gång ,
vet aldrig när ni ser mej nästa gång ^

PUSPSUSUSUPPSUPSPUSUPSUPSUPPUSUPSUSUPUSPSUP


föresten
vad tycker ni om men header?
den gick på 5 min och inte alls nöjd men vafan ,
vem orkar ha samma gamla hela tiden ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå ta PUSSPUSSSPUSS från ella?

2010-06-26 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0