Såhär skrev jennifer på pixbox :*

nickolina , jag vet inte hur jag ska förklara !!<3
på nått sätt känns det som om du inte älskar mejj lika mycke som du gjorde förr ,,,
du hör inte av dejj elr nått , jag skickar iaf sms , !!
jag skulle gärna ringt , men min telle räkning är vid 500 för att jag ringer så mke !!
men om du släpper mej är jag INGEN .. !
och jag vill vara nån , du finns för mej hela tiden , och jag finns för dejj ;*<3
men jag vet inte varför mitt hjärta säger såhär ...
men jag skriver från hjärtat nu !!
jar har älskat dejj sen jag mötte din blick , då tänkte jag , ååh gud, de här kommer bli min bästa vänn / syrra !!<3
gumman , en tår faller när jag skriver denna text , och de är för att jag älskar dejj ;*
jag skulle gråta dag som natt om du lämna mejj , min skatt !
svara , och säg sanningen ,
för jag kommer älska dejj förevigt , och du och jag ska ha många minnen alla andra år som vi lever !<3
älskling , jag vill inte släppa taget ;***<3
nu måste du förstå att jag älskar dejj , jag kan sitta och skriva hela natten !<3
dikt !
nickolina nilsson , du finns för mej i alla lägen, och jag finns för dej !
jag släpper dej aldrig , !
om du släpper mej är jag kingen utan k ..
gumman , du är de finaste jag vet !
du e de vackraste på jorden !
jag kan skriva dag som natt min skatt !
de är för dejj jag skriver min vänn ,
och vi ses snart igen !
ingen nicko , ingen jennifer , så är de bara !<3
DU ÄR MITT ALLT !!<3
men jag vill bara ha ett svar ,,
för du e allt jag har !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0