SATTAN VILKEN STATISTIK :]

Hejjj,
idag hade jag besöksrekord här på bloggen :)
NAAAAAAAAAAAAAAIIIJJJs ;)

asså de går fan inte längta mer till allt som ska hända i sommar ,
de ända dalia är att jennföör ska till rhodos , :(
kommer sakna dej mkemkemkemkemkemekmek :(

annars har de varit bra , inatt sovde vi ju i varuträsk ,
eller ja..
sovde?
jag sov typ mest av alla men vissa
sovde inte alls :]
men blev fan ASSSTRÖTT :)
men alla typ skrek så de gick int å somna ,
sen vid halv 8 vakna man , och flera hade redan fari :O
typ då började emilia&lisa å fara hem , linnea
skulle igentligen åka me dom , men dom bah
linnea , vakna , min mamma är påväg hit nu?
kul?
de tar typ 1 halv timme å vakna ;)?

aa , nog me de , pissväder ute och jag orkar INTEEEE
vi har ju fått sommarlov nu men känns fan som höst -_-

palla , nejtack

Haha , måste bara berätta en rolig sak ,
tycker de var lite jobbigt å gå nästan 4 mil på två dagar
men med bästa kompisarna i världen stog man ut ,
UTAN att pissapå sej , moahaha ;DDDD

saknar amanda nu asså , och att inte tala om jenniför ;(



kolla min KANSKE blivande header :}



va tökker ni ? <3

PUSPSUSPUSÅPUSPUPUUPSPUSUUSPUSSPUSPSUPUSUS;*


Kommentarer
Postat av: jjenniferrr :)

kommer sakna dejj i rhodooss me :)<3

2010-06-19 @ 22:13:46
Postat av: amanda

haha fin ;) <3<3<3<3

2010-06-20 @ 13:01:47
URL: http://amandakaati.blogg.se/
Postat av: Alinaa!

fin header ha den:)

2010-06-20 @ 15:00:33
URL: http://aalinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0