vi har fått en ny hund :]

jaa
ni läste rätt ;)
vi har fått en ny hund!
ni undrar säkert vad den heter & ras osv..
den heter sigge :)
haha , inte jag som kom påde menmen..
och rasen är ....
EN ROTTWEILER :D

har tep inge mer å säga nue,  men asså
allvarligt talat ,
kommer inte solen & värmen snart
så...
aa du vill int veta !
imorgon skulle de bli fint enligt vädret:]
och på torsdag kommer värmen &så enligt vädret:]
ni får inte tro att jag är typ en sån här
nörd som typ
ååhh, klockan är 8 nyheterna!?!?!?

för de är ja int =)

eftersom jag vet att ni älskar mej så jävulskt så kan
ni få en bild , men tyvärr inte på mej ;)
moaahahhaa

- ska du inte rotera ?
- nej , palla!

PUSPSUSUPPUSUPSPSUUPSUPSUPSUPPUUPSPUSUPS



Kommentarer
Postat av: Alinaaaaaaaaaaaaa!

hej fin blogg:)

2010-06-22 @ 17:08:14
URL: http://aalinaa.blogg.se/
Postat av: jjjjennifer :)

mmen jag orkar inte rotera :))<3

2010-06-22 @ 22:12:19
Postat av: amanda

saknar dig <3 de ska bli bäst i sommar med min bästis å allt<3<3 :))

2010-06-23 @ 19:05:33
URL: http://amandakaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0