Överkalix <

tjaoooooooo bloggen ♥

Idag vaknade jag typ vid halv tio.

Det var skönt att få vakna av sig själv faktiskt
och är ju lite chockad att jag vaknade vid den tiden pga att
vi typ satt uppe hela natten och letade efter någon som hade
en bil att låna ut...
men vi hittade ju ingen såklart :/


så jag tror det bli att jag och madicken far idag med bussen ..
Och då kanske mamma och emma kommer senare om dom hittar en bil!

Jag längtar så mke att jag kan inte ens förklara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vi har alltid så himla kul tsms...

och den här gången är det snö och vi ska INTE snömula syrrorna (A)

har inge mer å skriva , kommer ett sista inlägg innan vi far(om de blir)

Peace&Love/kanskenicko


Kommentarer
Postat av: amanda

Ni kommer inte :'(

2010-03-08 @ 16:19:56
Postat av: jennifer:)

haha är er bil borta :)(L)

2010-03-08 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0