Storklinta idag då!

tjaoooooo bloggen :*
de va spårat längesen nu assåewe , men ja har tiiep inte kunnat sitta
vid datorn på tiiep 8 dagar :OOOOOO

de är ju scary :O

haha neeeeeee men , ;

Idag var jag tvungen att stiga upp klockan tiiep halv åtta för att vi skulle
fara å åka slalom i storklintaaa , de va askul där assåååewe....

Dagen har hittills vare awesume och ikväll KANSKE jag ska se
Pontus *skolpjäs* i aulan på brännan (:

EXTRA EXTRA EXTRA

JAG HAR BLIVIT ASBRUN I ANSIKTET IDAG ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :O


åsså måååst ja bah lägga in en sak som jennifer skrev på SIN blogg :

skola imrn -.-

imorn e de skola -.-
prutt


------------------------------------------


hahaha fatta dålig humorja  ha assåew


men nu ska ja tiiep gå å gö en sak, chatta me min söwtnos på msn :



Kommentarer
Postat av: alina

fin blogg:)

men du har inte skrivit på rätt länge:(

2010-03-23 @ 16:07:01
URL: http://stjarnanalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0