VAFAN HÄNDER MED FOLKET !?

ASSÅ NI ÄR JU SÅ HIMLA UNDERBARA ASSÅ <3<3<3<3
MIN STATISTIK BÖRJAR NÄRMA SIG TRESIFFRIGT NU !!
NI KANSKE INTE TYCKER DE ÄR SÅ FARLIGT
MEN FÖR MIG BETYDER DET FAKTISKT MYCKET =)

MADICKEN SA TILLMIG SENAST IGÅR ATT JAG SKULLE TA BORT MIN EGNA
OCH BARA HA EN MED ALINA OCH JAG SKULLE TÄNKA
PÅ SAKEN MEN NU VET JAG ATT JAG DEFFENITIVT INTE SKA TA BORT
DENNA BLOGG , JAG ÄLSKAR ER LÄSARE :*

föresten: någon som läser min blogg ofta och vill göra en idolbild ?
skulle vara kul faktiskt , att få se vad ni tycker :]

det är bara att göra en men ni får komentera om ni har gjort
en eller ska göra och behöver bilder eller nått... blabla..



klicka upp^

Peace&Love/kanskenicko | Och inte bara kanske längre :*

Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild nicko älskar dig <3

2010-03-07 @ 12:50:04
Postat av: jennifer:D

fin bild:Dnaae hade du tagit bort din blogg då hade jag juh mst läsa en blogg mindre :// och de är nt kuuul :(<33hahah din mob mst lixxom lagga :)(L)

2010-03-07 @ 15:24:56
Postat av: sofia

men du har typ inga kommentarer!!!!

så jag fattar inte hur du nästan kan ha hudra stycken läsare!!!!

2010-03-08 @ 18:52:17
URL: http://sofia.blogg.se/
Postat av: Sofia (INTE samma som ovanför!)

Okej vem du Sofia nu är, sluta skriva MIN bloggadress när du kommenterar onödigheter som det där på andra människors bloggar.



Det är visst möjligt att ha 100 läsare men få kommentarer.

2010-03-09 @ 11:56:39
URL: http://sofia.blogg.se/
Postat av: alina

sluta kaxa mot Nickolina du behöver knappast läsa den bloggen om du inte har självförtroende men iaf om du fortsätter så här så är du verkligen dum

2010-03-09 @ 21:25:16
URL: http://stjarnanalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0