J E N N I F E R A S K E B R A N D < 3

Jag heter Nickolina.
Jag är 12 år.
Jag bor i skellefteå , och jag älskar absolut en speciell tjej.
Hon heter Jennifer .
Jag vet inte hur fan jag ska kunna förklara dej gmn.
Det här kommer bli ett jävligt långt inlägg , de säger jag.
hur ska jag börja...
Okej , vi börjar såhär;

Jag sitter på bussen med Emma.
För första gången i mitt liv ska jag träffa jennifer ,
den person jag VISSTE skulle bli det bästa som hänt mig!
När vi kommer fram står Robin med bilen där.

- tja robin
- men tjaa

Vi sätter oss i bilen och börjar åka mot arkus.
Där skulle jag möta din blick för första gången, I MITT LIV!
Jag sitter i bilen och vi kommer närmare och närmare, jag börjar bli
riktigt nervös nu asså.
Hur ska jag vara , mig själv? eller kanske tillgjord? Bara hon får ett
bra första intryck på mej.
Nu stannar bilen,
Jag kliver ut och börjar gå sakta, sakta mot entrén.

DÄR!?

är det hon jag ser , är det där jennifer?
jag vänder mig om, andas och börjar gå igen.
HUR kommer det här gå.
Men vafan , en vanlig människa , hur svårt får det va?

Vi går fram till varandra och bara tittar på varandra en halv sekund.
Jag har aldrig varit såhär... nervös förr.

Vi går och sätter oss i bilen, med lampor, lådor , saker helt enkel fulla baksätet.
Jag försöker luta mig litegrann, bara lite, för att se på dej.
Emma som sitter i mitten av oss säger:

- Ni vågar prata med varan?
- hah
- fniss

Så var det igång.

När vi kommer hem till jennifer träffar jag tanja,
världens sötaste hund, tanja for life:*

- Vill du följa med å gå ut me tanja?
- visst

vi börjar gå och går ner mot skogen ,
vi vänder av på en smal stig.
Nu är det vi , jag och du , i alla fall
en början av ett helt liv.

Vi kommer in igen , då säger Emma och Robin:

- ska ni me och hyra film?

- JAA !

Tänk, båda två exakt samtidigt , JA!

Vi går in i bilen igen , för andra gången.
Men den här gången sätter vi oss brevid varandra.

J - vad gillar du för film?
N - ahha , typ.. skräck?
J - JAG MED!

J - Robin? vi hyr en läskig.

Och så blev de , barnhemmet. Minns du de Jennifer? (:

När vi kommer börjar vi direkt med att gå upp och göra i ordning i lilla tvrummet.

madrassen , kuddar , täcken , GOSEDJUR :]

När vi väl sätter på filmen tar det inte lång tid innan gumman somnar.
AWWWW<3

Gullunge , jag älskar dig!

men tare lungt , de är inte slut än .
När filmen är slut går vi te jennifers rum och lägger oss , vi sätter på tv:n.

Boxning ?

J - jag ser alltid på boxning när jag ska sova (A)

Haha , det var ju... kul (:
Men sen somnar vi...

   SLUT'

TÄNK ER!?

Allt dehär jag berättat har hänt på en fucking DAG!?

jag skulle kunna sitta i timmar att skriva , våra minnen asså.

Obeskrivliga
♦ underbara
♦ bara helt bäst!

Så jag vill passa på att säga , det jag säger varannan sekund.
JAG ÄLSKAR DIG JENNIFER ASKEBRAND (L)


 du är allt jag har , det jag lever för. Inte du , Inte jag :* <3

pusspådejälsklingssis(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0