TÄVLING!!!!!

nu kommer jag starta en tävling om MEJ
och den som har mest rätt får länkningar i hela TVÅ veckor :]

så...
om ni är smart kanske ni fattar att det är bara dom som har en blogg som
kan vara med och tävla , men självklart får ni svara ändå men då kan
ni inte vinna :)

nu börjar vi:

1. Vad heter jag i mellannamn?
2. När fyller jag år ? (månad&datum)
3. Hur många år var jag när jag gjorde min tatuering?
4. Vad heter min bästa kompis?
5. Hur många RIKTIGA syskon har jag ?
6. Vad heter mina föräldrar?
7. Vilken låt är min favorit?
8. Min favoritmat?
9. Gillar jag mer : Choklad eller Lakrits?
10. Vilken färg har jag på ögonen?

SLUT :D

kom inte på nå bra fråger menmen...
ta och svara nu :p jag vill veta vem som känner mej mest :)



mupp

Kommentarer
Postat av: Vemkandetvara ??

1. Carina

2. 27 september

3. 12år

4. Jennifer Askebrand

5. 4 stycken

6. Carina & Kenneth

7. One time

8. Tacos

9. Choklad

10. bajs brun :]

2010-05-29 @ 19:52:10
Postat av: amanda

fin nicko <3

2010-05-30 @ 14:46:16
URL: http://amandakaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0