Fredag... vänta nu! det betyder...... FREDAGSMYS ♥

tjoooooooobreh :]
fan va najs med fredag!
ikväll blir det väll idol och fredagsmys kan jag tänka mig:)
jag har nyss kommit hem från en asjobbig fredag....
Helena hämtade mig ;)
nu orkar jag inte skriva mer , kommer inte på något mer att skriva...
eller jo
kan visa dagen på ett ungefär:)

Läs>idrott>so>engelska>svenska>tyska>biologi -.-
typ sådär om jag minns rättXD

fredagar ska inte vara såå dryga,
man vill ju typ sluta tidigt då ,
vi slutar tre :S
eller tio över...

nu ska jag vara lite social,..
skriver sen, pusss


maja<3
btw: förlåt filippa om jag itne frågat före,
fick inte tag på dej :/

kolla hennes blogg fefan

www.busiiigt.blogg.se <----


Kommentarer
Postat av: filippaa

du försökte inte få tag på mig, haha jag är inte dum:)

men okej:)

2010-10-02 @ 22:01:08
URL: http://busiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0