HAHAHAHAHAHHAxD

satt nyss och försökte klura ut vad jag skulle skriva på bloggen när
jag hör mamma och madicken börja prata.

Madicken; mamma, ibland när man bajsar... då när bajskorven kommer ut så
försvinner den som... alltså, att man inte ser den..
Mamma; jaa,
Madicken; varför blir det så?
Mamma; men det är för att du har så mycket fart i den!

HAHHAHAHAH
tyckte de va kkkkkul:]



imorgon klockan halv elva sitter jag och madicken på bussen
på väg till luleå. Vi ska möta amanda & linnea där och så ska vi bowla:D
sen åker vi bil med dom upp till överkalix;)

vet inte hur länge vi stannar, men länge blir det !

nu ska jag spela mitt favvospel;)
och glöm inte, 10 komentarer :P

pusssssssss


pärlan;*

Kommentarer
Postat av: faster

hahaha ja den var SKITkul ju;) hoppas ni får det mysigt i överkalix!!! saknar dig!

snuggbilen...hihihihi



puss och kram jag älskar dig från faster

2010-10-09 @ 08:03:36
Postat av: Anonym

Unge

2010-10-09 @ 08:23:03
URL: http://stordicke.blogg.se/
Postat av: Linnea

Är du inte me på skolan på måndag ?

eller ska du vara i ökalix då?

2010-10-09 @ 10:44:17
Postat av: Majs

Haha fattar inte det med Bajskorven :S?

2010-10-09 @ 11:35:40
URL: http://sommarhast.blogg.se/
Postat av: systeryster

Fy vilken ful bil!!! :D

Hoppas ni har det bra där borta nu, och ta hand om varandra! Älskar dig

2010-10-11 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0