Igår; Jennifer, Inatt; Bilbrand Idag; Stan (:

tjoobre:]
har nyss vaknat,
igår följde jag med emma och tobbe till
luleå, dom skulle hälsa på emmas mormor som fyllde
år:)
och då bjöd dom på mat och fika och tårta:D
men sen när emma och tobbe skulle hälsa på rebecca
så skjutsade dom mig till bästaste jennifer (:
de är alltid så jävla kul å va me dej gmn,
även fasst vi nt gjorde så mke.
Vi sminka varan ,haha ögonbrynen jennifer xD
sen så drack vi läsk me is :D
haha , sen såg vi film,
och så tog vi LITE bilder såklart ;)
måste ju få minnen .....
OCH VETNI!
inatt asså när vi kom hem från luleå
typ vid klockan 1 så gick vi in,
och typ 2 minuter senare så hörde vi bah en fetsmäll:O
tobbe bah: vafan vare där?!
och då ställer sig emma upp och bah: MEN VAFAN DE BRINNER JU I BILEN DÄR BORTA!!!
så då ringde tobbe 112 och så kom brandbilarna,
men asså
dom som tutta på måste ju ha vare där medans vi gick in,
fan att vi nt såg dom!
fasst vi vet nog ändå vilka de är ,
för vi såg att dom misstänka gick förbi där alldeles svartklädda när de pågick :S
asså då va klockan mitt i natten :S
aja,
nu ska jag vänta tills emma kommer hem,
hon skjutsar tobbe till sandberg,
sen ska vi kanske gå på stan,
jag fick en femhundring av pappa igår,
TACK ! :D
nu har jag ont i handen,
blev lite långt inlägg, hoppas någon orkar läsa allt xD

hejjdåe,

puuusssssssssss NNNN

Kommentarer
Postat av: jennifer

hha snyggastögonbryn.se ´:d<3



de är alltiii kul att vara m. dejj ocksåå ! ;*

2010-10-05 @ 14:35:08
Postat av: amanda

nu har du ju pengar till bussen ;) du måste komma! <33

2010-10-05 @ 17:55:41
Postat av: saga

hur sjuton kunde den börja brinna ???? :O

2010-10-05 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0