Srry amansan:]

tjulululu

har nyss kommit hem från stan,
har köpt nya skor och nya jeansleggings!
srry amanda, men nu har jag thp bah 80 kr kvar:]
för vi åt på stan också,
men nog fixxar jag pengar nog ;)
får väll plocka pantburkar om de blir så illa xD
haha ne nu skämta ja ;D
Nu ska jag svara på komentarerna i förra inlägget;

amanda; jo, om jag inte hade handlat upp alla penki dirr(A)

jennifer; hihi, jaa såna skulle man ju vilja ha i verkligheten ;o

saga; fan vettja, antagligen några som tutta på den , alltså tänt på den :S

ja ska bah föra över bilderna från mobilen nu tvärt så får ni bilder
på hur de ser ut också,
;D

  
förlåt för dåliga bilder, men dom är tagna med min mobil och den är inte den bästa!

fick verkligen ingen bra bild på skorna så tog en från hemsidan,
dom kosta bah 199 så då slog jag till xD
nu ska jag leta upp nå bilder på cissi på facebook(A)
hihi

pussssssssssssssNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0