Therese Westermark 031010

Idag har det hänt en sak jag kommer minnas föralltid.
Ett minne rättare sagt, men inget jag VILL minnas.
Therese westermark gick bort från livet.
Det glada, positiva personen som alltid fanns där
för en.
Gud vad jag önskar att detta inte hänt.
Jag är så himla ledsen så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Vi behöver dig therese, snälla kom tillbaka.
Hur mycket jag än önskar, och hoppas så vet jag
att jag aldrig kommer träffa dig igen.
Alla saknar dig och vill att du ska komma tillbaka
Jag har gråtit mängder idag och
jag kan fortfarande inte fatta det.
32 år...
Du hann ju inte ens börja leva ditt liv.
Två barn, stackars Saga & Pontus.
Jag skulle aldrig vilja mista min mamma.
Du ska veta, om du läser detta uppifrån himlen,
för jag vet att det är där du är,
så ska du veta att du kommer
ALLTID finnas i mitt hjärta!



Hur ska jag klara mig utan dig?



Kommentarer
Postat av: saga

HUR SKA JAG KLARA MIG ?? :(

2010-10-04 @ 10:12:59
Postat av: Anonym

asså herregud!

stackars er<3<3<33<3

åh, gud jag skulle typ dö!!! <3<3<3

2010-10-04 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0