Galen tjej till lillasyster ;s | GRATTIS JENNY (L)

tjaeeeeeeeeeeeee:)

vetni , de är helt sjukt tycker jag xD
Madicken har tagit hål i näsan :O
Hon emma och tobbe va på stan och då gjorde dom de utan å fråga
mamma så hon blev helt chockad när hon kom hem :P

ahha ,




Fan vad jobbigt de va på skolan idag!
först hade vi jättemke jobbiga lektioner ,
plus att vi hade beeptest på gympan ,
ja kom typ vid 6, nånting :]
asså fatta HANNA
kom typ till 11 elr 12 :O
sen halva idrotten hade vi styrketräning ,
så jag och lillnilsson tog hantlarna xD
haha
;)
nu har jag thp nyss kommit hem,
föressten GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTASTE
JENNY <3
hon fyller tretton idag :)

nu ska jag spela flight of the hamster , de ÄGER :D

först kan ni få en bild , för jag är så jävulskt snäll :)


har märkt att det nästan äer bilder
på jennifer , men de är för att jag älskar
henne så OTROLIGT mkt !

pössssssssssssssssssn

Kommentarer
Postat av: Anonym

lillnilsson??

2010-09-28 @ 16:59:22
Postat av: jennifer!

tihii :D<3

2010-09-28 @ 20:33:36
Postat av: Mana

va sa din mamma när hon kom hem ? :P

2010-09-28 @ 22:41:53
URL: http://fallafallabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0