Godnatt♥

Nu ska jag och saga lägga oss , för vi kommer vara
döda imorgon annars.. fasst
de kommer vi nog ändå , men :/
vi ska ju faktiskt upp klockan 05.45 -.-
de är sämst med att bo så långt ifrån skolan ,
att man måste stiga upp skittidigt :(
men vet ni!
de va fett coolt , för när jag steg upp imorse alltså kvart i sex , så
var mamma uppe!
ja bah, varför är du uppe!?
hon bah: jag har inte gått och lagt mig ÄN !!!!!!!!!! :O
men sen när vi gick ut till bussen , så la hon sig och sov :)
nu kom en liten misse , och ligger och kurrar i min säng ,
och gud så söt den är,
men nu börjar idol,
så jag ska se vem som går vidare':)

skriver imorgon :)

Godnatt :*

pusssssssssssssssn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0