Hiss/Diss || Tio saker ni kanske inte visste om mig (:


♥Bästa vänner , om man har en bästa vän ska man kunna lita
på den i alla lägen!


• Falska vänner , såna som låtsas finnas för en, och sen när
man som mest behöver den finns den inte där för en längre!


10 saker du kanske inte visste om mig !

♦ Jag har nyss flyttat typ ut i skogen xD
♦ Om jag är på stan med en kompis så äter vi ALLTID på subway!
♦ Jag ÄLSKAR choklad!
♦ Jag är ganska bortskämd
♦ Jag har bara två bästa kompisar som jag litar på mest av alla ! jennifer & amanda ♥
♦ Jag har en egen hund som heter Bambino och en kattunge som heter chili :)
♦ När jag var liten kunde jag somna nästan var som helst.
♦ Jag fyller år idag (a)
♦Jag hatar när jag hör någon annan snyta sig, jag HATAR DET :s
♦ Jag har färgat mitt hår ca. 10 ggr :)

jag ska spela ett spel nu , så jag kanske skriver sen :)
alla får önska mig en underbar 13-årsdag <3

pusss&kram/kanskenicko




Kommentarer
Postat av: jennifer!

aaw , å jag litar på dejj ;*<3

2010-09-25 @ 17:52:54
Postat av: Moster Marie

Hoppas du har haft en fin dag! Kramar till en supergullig trettonåring...... Fin blogg du har<3

2010-09-25 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0