Mycket att göra...... eller?

tjoobre:]
jag tror att dom flesta sitter vid skolbänkarna jusst nu,
men inte jag;d
Madicken, som ärsåååååå begåvad ställde
klockan på 06.45 alltså kvart i sju.
bussen går fem i sju?
smart.
så nu måste vi börja stiga upp 05.45 ist..
typmitt i natten känns de som,
! :(
är astrött just nu , men palla gå och lägga sig när jag
har klätt på mig . sminka mig och platta håret ;/

bajs.

har inget att göra .................................................................

hörrni,
KOMENTERA :(
ni komenterar ju ingenting :/

aja

pussn

igår?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alla sa typ ba ; Hon kan ju cykla... Men inte jaa..

2010-09-21 @ 16:48:33
Postat av: jennifer!

sötnuuusen min :)<3

2010-09-21 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0