rubrik?

tjänna allihopaaaaaaa:)

jag har nyss vaknat , eller typ för 15 minuter sen.
de blev ganska tidig kväll igår , jag och saga
var hemma själva för mamma och therese for
och hämta nå saker i staan.
så då la vi oss i min säng och kolla på
joe jättegorillan , x)
hah , den äeger!
asså äre bara jag som tycker vädret är SKIT!
de har fan bara regnat i snart 3 dagar -.-

kul,

fast ne?

har typ inge mer å säga ... eller jo!

nu ska jag göra nått till mamma , hon fyller år i övermorgon!
eller jag ska i alla fall fixxa något till henne.
LÖRDAG :D

fett najjjs



jag och linnea bäst nilsson på stan för ett
tag sen :)

pusssssssssn♥

Kommentarer
Postat av: Alina

JAG SKA DÖDA DIG<33

2010-09-19 @ 09:20:51
URL: http://alinaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0