städa -.- | IDOL

tjaaaaaaaaaay allehoopa:)

har nyss städa mitt rum , de såg förjävligt ut :/
massa kläder på golvet å allt,
skulle ha fota :/
men ni kanske får en bild på hur de ser ut nu..
om jag orkar...
fast de tror jag inte :S
hah
nu är det paus för idol..
asså den här LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGa pausen..
sen får man veta vilka som går vidare :D

asså , sebastian krantz måste fan gå vidare:O
han har ju världens röst och att inte tala om utseendet (A)
haha
han är ju garnasnygg ;o
nu ska jag äta upp min sista godis , sen har jag godislöfte...:(

kommer inte gå , fast de ska de !
för ja får 300 av mamma om ja klarar det , och jag vet
ni tycker inte att de är mke ,
men jag vill inte ha mer!
för då får jag ju äta på lördagar också och jag vill inte
att de ska bli för dyrt för lilla mamma :)

de här blev ju ett lite blandat inlägg..
om mitt rum och sebbeK och godislöfte:D
haha , men jag står upp och skriver så jag får så ont i ryggen..
så kan inte skriva mer nu ;(
en sak till:

jag har jättejättejätte ont i låret :(
har haft det sen i torsdags!
vet inte va de är ....:/

aja

nu ska jag lägga mig i sängen och spela nå spel..
sen ska jag se vilka som går vidare i Idol sen ska jag sussa!
men nu måstejag sluta , annars kommer ingen orka läsa allt thihi:)

ni får en bild, men de är den sista för ikväll och med den säger jag....




GODNATT ♥                        ( min älskling ^^ <3 <3 <3)


Kommentarer
Postat av: saga

du har ju sakt att du ska ha städat hela tiden:P

2010-09-28 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0