alvin!!! :*

ahah , vetni ,ja skriver thp alvin överallt xD
på armarna på händerna , på bänkarna i skolan å på alla
å DÅ MENAR JAG ALLA skrivböcker ...:]
fast de är cooolt , säg vi som !
just nu ligger ja i soffan me bärbara i famnen å smsar
med ALVIN (:
vi är typ sociala , hah eller så inte :D

idag har jag typ varit med maja på skolan och snokat i olika klassrum...
haha och jag tror inte jag behöver säga på vem eller vad :]

och

ALINA OM DU LÄSER DEHÄR,
JAG VET VEM DU ÄR KÄR I OCH JAG SKA DÖDA DIIGGG!!!
DU FATTA NT HUR PINSAMT DE VA IDAG PÅ SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O:O:O

fast jag får ju skyllamig själv för det var ju mitt val att skriva de ...(a'

haha bara alina och några till fattar,

men de va typ FETT PINSAMTT :$

aja , palla nt skrivamer nu
ni får nöja er me detta INLÄGG;)


Kommentarer
Postat av: Alinaa!

hahahahahhahahahahahahah<33:):P

2010-09-16 @ 16:43:26
URL: http://alinaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0